  • Data: 2011-09-29 16:04:54
    Temat: Re: Trwałość karty Polbank T-Mobile
    Od: MK <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 29 Wrz, 16:34, " " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > W a nie w skrzynce znalaz em now Polbank Er - tj. Polbank T-Mobile.
    > Niestety, ju z czipem :( Czy jako tej nowej jest por wnywalna z trwa o ci
    > kart, kt re P bank wydawa dwa lata temu, producent: AustriaCard? Tym razem
    > producent to Oberthur (?) (Taki sam napis jest na karcie do Dobrego Konta). Bo
    > te stare szybciutko zacz y si wygina , napisy zacz y si wyciera ,
    > wierzchnia folia (?) zacz a si wykrusza , a wypuk e literki i cyfry -
    > zanika , tak, e po dw ch latach u ytkowania ci ko co odczyta . ;-)
    >
    > To jak z t jako ci - testowa kto ?

    Z moich obserwacji wynika, ze polskie plastiki wytrzymuja 200-300
    transakcji. Zdarza mi sie, ze pasek magnetyczny sie odrywa.... Jak
    moge wymienic plastik bezplatnie to wymieniam po 1-1,5 roku.

    Karta Polbankuna plastiku Obertur wykonalem chyba troche ponad 100
    transakcji i wyglada calkiem niezle, tylko srebrna folia sie starla...

    MK