    Date: Sat, 01 Oct 2011 15:18:01 +0200
    From: Dąbrowski <s...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Trwałość karty Polbank T-Mobile

    W dniu 2011-09-29 18:04, MK pisze:

    > Z moich obserwacji wynika, ze polskie plastiki wytrzymuja 200-300
    > transakcji. Zdarza mi sie, ze pasek magnetyczny sie odrywa.... Jak
    > moge wymienic plastik bezplatnie to wymieniam po 1-1,5 roku.

    Polskie to znaczy wyprodukowane w Polsce czy wydawane przez polskie banki?
    Używam kart od około 17 lat. Niektóre bardzo intensywnie. Na pewno dużo
    więcej transakcji niż 300. Owszem, ściera się farba na wypukłych
    napisach, robią się rysy, ale nigdy się nie zdarzyło aby od karty
    oderwał się pasek magnetyczny. Raz tylko zdarzyło się, że na karcie
    wydanej przez BPH pasek stał się nieczytelny. I była to jedyna karta,
    którą musiałem wymienić przed terminem.