  • Data: 2010-06-15 17:51:49
    Temat: Re: Tusku w Sandomierzu oberwał w ryja
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    <r...@k...pl> p...@4...com

    > Leszku ale to za komuny wybudowano we Wroclawiu osiedle Kozanow ktorego
    > teren byl przez Niemcow przenaczony wlasnie na tereny zalewowe w razie
    > czego....

    : A nasza dzielna władza budowała tam dalej po 1997.

    Jak mnie wybierzecie do ,,władz'' -- zabronię budowania na Kozanowie. :)
    (i na Kozapelnie też -- nie wiem, jak z resztą faz Ksiezyca) A jeśli mi
    znajdziecie tani i dobry nocleg, to przyjadę do Wrocławia, aby wesprzeć
    powodzian płaceniem akcyzy paliwowej.

    Aktualnie nadaję z parku białostockiego, gdzie jest HotSpot Urzędu Miasta
    opłacany z podatków mieszkańców -- między innymi moich podatków. :) Ale ja
    korzystam teraz z czyjegoś prywatnego HotSpotu, do którego samodzielnie
    (i samosumnie? -- nie, bez przepychanek) podłączył się mój notebook biorąc
    za dobrą monetę nazwę/SSID 'linksys'. :)

    Urząd Miasta mógłby chyba zaoszczędzić na swoim (wątpliwej niestety jakości)
    HotSpocie -- ten prywatny jest jednak lepszy. :) Zaoszczędzone pieniądze można
    przekazać powodzianom. :)

    Parkowanie (pisanie z parku) jest utrudnione -- żrą mnie pokarmy ptasie,
    zwane komarzycami. :) A parkuję, aby wypróbować lek antydepresyjny
    produkowany przez farmaceutyczną ;) firmę o nazwie Manta -- lek ma
    moc ciągłą 150 W i szczytową (orgazmową?) 300 W -- teraz ciągnę
    z akumulatora, zaraz (może zadwa) pójdę do samochodu i podłączę
    notebooka do tego leku. :)

    -=-

    A poważniej o powodziach? :) Jest takie powiedzenie: ,,jak sobie pościelisz,
    tak się wyśpisz''. :) Jest i inne: ,,mądry Polak po szkodzie'', które ktoś ;)
    przepisał na jakieś takie: ,,Polak i przed szkodą, i po szkodzie -- głupi''.

    Władcy ;) nie powinni traktować swej roli jako panowania -- powinni
    zdawać sobie sprawę (być świadomymi) tego, że służą ludziom. :) Na
    razie władcy ;) polscy uważają, że po prostu mogą rozporządzać
    wspólnym mieniem jak swoim własnym. :)

    --
    ^ . 729 Przed
    tygodniem było b. dobrze, lecz
    * . 719 byłem wśród
    ludzi, co widać w PEFach
    P . . ' . . . . . .06 . . dni 709 które mi
    drastycznie spadły. P W Ś
    E . . . . . ----> 700 W ostatnią
    niedzielę miałem 14 15 16
    F 19 22 28 . . . 05 ' . . . 1415 690 do
    czynienia z papierosami. 21 22 23
    2526 01 03 . .`'.-. 680 ._.
    .-.
    l 21 24 29 31 04 1213 .'O`-' 670 ., ;
    o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    / 23 30 02 1011 `-:`-'.'661.'.
    m . 20 maj 27 czerwiec 070809 o'\:/.d..646`|'.;. p \