eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE - brak ODPOWIEDZIALNOSCI BANKURe: UWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE - brak ODPOWIEDZIALNOSCI BANKU
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.elsat.ne
    t.pl!not-for-mail
    From: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: UWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE - brak
    ODPOWIEDZIALNOSCI BANKU
    Date: Mon, 03 Apr 2006 22:04:15 +0200
    Organization: TVK Elsat news server (test)
    Lines: 36
    Message-ID: <e0rv3s$iju$1@news.elsat.net.pl>
    References: <e0ruhq$4v4$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-d9ada387.elsat.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.elsat.net.pl 1144094652 19070 217.173.163.135 (3 Apr 2006 20:04:12 GMT)
    X-Complaints-To: n...@n...elsat.net.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 3 Apr 2006 20:04:12 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5 (Windows/20051201)
    In-Reply-To: <e0ruhq$4v4$1@opal.icpnet.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 0614-0, 2006-04-03), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:382110
    [ ukryj nagłówki ]

    mg napisał(a):

    > uzywałam jej tylko 2-krotnie do opłacenia Raynera i Hotelu w Londynie (
    > oczywiscie była kłódka i https//)

    Hmmm... Mój numer karty inteligo został wykorzystany w dniu następnym po
    zakupie biletów Ryanair i Wizzair... Może przypadek, a może nie...

    Jednakże moja reklamacja (27.30 USD) została rozpatrzona pozytywnie.

    > Otrzymałam wiadmośc o transakcji ( niedziela rano) na sms-najpierw na 3 zł a
    > nastepnie
    > 101 zł

    Czyli najpierw sprawdzili, czy karta istnieje, a potem dopiero właściwa
    kradzież...

    Gdzie dokonano zakupu?

    > ( pieniądze na w/w transakcje były jeszcze przez parę dni na blokadzie
    > rachunku!!!!!!!

    Z wykrzykników wnioskuję, że coś jest niby nie tak, ale nie za bardzo
    rozumiem co...

    > Dzien pózniej wysłałam reklamacje listem -wypelniając załączony druk na
    > stronie
    > inteligo.

    Rozumiem, że dzień po zaksięgowaniu, right?

    > W załączeniu przesyłamy otrzymane dokumenty. W przypadku jakichkolwiek
    > dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o ponowny kontakt.

    No ale jakie to są dokumenty? Nie piszesz o nich ani słowa.
    Mniemam, że nie była to transakcja w internecie?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1