eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE - brak ODPOWIEDZIALNOSCI BANKUUWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE - brak ODPOWIEDZIALNOSCI BANKU
  • Data: 2006-04-03 19:54:32
    Temat: UWAGA NA KARTY INTELIGO-PŁATNOŚCI KARTĄ W INTERNECIE - brak ODPOWIEDZIALNOSCI BANKU
    Od: "mg" <maciej2@ i.c.p.n.e.t.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    witam

    Ktoś użył moich numerów karty inteligo-realizując transakcje zakupu plików
    mp3.w internecie
    ( a jak wiadomo każdy sprzedawca w jakimkolwiek sklepie ma możliwość wglądu
    wszystkich cyfr łacznie z CIV)
    uzywałam jej tylko 2-krotnie do opłacenia Raynera i Hotelu w Londynie (
    oczywiscie była kłódka i https//)
    Otrzymałam wiadmośc o transakcji ( niedziela rano) na sms-najpierw na 3 zł a
    nastepnie
    101 zł - szybko oprózniłam reszte konta przelewając pieniadze na inne ( i
    tak obawiając sie takich rzeczy trzymalam tam niezbyt duża kwotę)
    i natychmiast zablokowałam kartę dzwoniąc pod odpowiedni numer inteligo.
    ( pieniądze na w/w transakcje były jeszcze przez parę dni na blokadzie
    rachunku!!!!!!!
    Dzien pózniej wysłałam reklamacje listem -wypelniając załączony druk na
    stronie
    inteligo.

    I co...... .gó ....no.

    Bank ma 0 ODPOWIEDZIALNOSCI

    cytaty z korespondencji ( oczywiscie na poczatku pomylili złotówki z usd :))


    """Szanowna Pani,

    W odpowiedzi na Pani zgłoszenie dotyczące transakcji na kwotę 32,34 PLN
    dokonanej dnia 20.02.2006 kartą Inteligo Visa Electron o numerze XXXX XXXX
    XXXX XXXX informujemy, że wystąpiliśmy do usługodawcy o kopię rachunku, na
    podstawie którego obciążono Pani rachunek. Otrzymaliśmy dokumenty
    potwierdzające poprawną realizację transakcji. W związku z powyższym nie
    mamy możliwości uznania Pani reklamacji za zasadną.
    W załączeniu przesyłamy otrzymane dokumenty. W przypadku jakichkolwiek
    dodatkowych pytań lub wątpliwości prosimy o ponowny kontakt.

    Z poważaniem,
    Monika M...............

    Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA
    Oddział - Centrum Bankowości Elektronicznej "Inteligo" w Warszawie
    Wydział Reklamacji """


    i drugi mail


    """"Szanowna Pani,

    W odpowiedzi na Pani wiadomość elektroniczną przekazujemy
    wyjaśnienie poruszonej w niej kwestii.
    Informujemy, że w korespondencji przesłanej do Pani w dniu
    28.03.2006 została wskazana błędnie waluta reklamowanej transakcji.
    Serdecznie przepraszamy za zaistniałą nieprawidłowość, informując
    jednocześnie, że poprawna kwota tej transakcji wynosi 32,34 USD.

    Ponownie informujemy, że otrzymaliśmy dokumenty potwierdzające
    zasadność obciążenia Pani rachunku. Dokumenty te zostały przekazane Pani w
    poprzedniej korespondencji. W związku z powyższym Bank nie ma podstaw do
    podjęcia dalszych działań w przedmiotowej sprawie.

    W celu uzyskania dodatkowych wyjaśnień w związku z przedmiotową
    transakcją prosimy o kontakt z usługodawcą. Ponadto, jeśli transakcja nie
    była wykonywana przez Panią, sugerujemy zgłoszenie zaistniałej sytuacji
    Policji.

    Z poważaniem
    Monika M.......................

    Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna
    Oddział - Centrum Bankowości Elektronicznej "Inteligo" w Warszawie
    Wydział Reklamacji """""


    pozdrowienia dla INTELIGO

    RG





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1