eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUbezpieczenie samochodu w mbanku - ostrzeżenie, nigdy wiecejRe: Ubezpieczenie samochodu w mbanku - ostrzeżenie, nigdy wiecej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada
    .pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Mateusz Papiernik <m...@m...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ubezpieczenie samochodu w mbanku - ostrzeżenie, nigdy wiecej
    Date: Mon, 08 Sep 2008 17:55:01 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 32
    Message-ID: <ga3hvi$e94$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <g9tqgu$421$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: acqg124.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1220889394 14628 83.10.238.124 (8 Sep 2008
    15:56:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 8 Sep 2008 15:56:34 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.16 (Windows/20080708)
    In-Reply-To: <g9tqgu$421$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:454564
    [ ukryj nagłówki ]

    Paweł pisze:
    > a mbank po raz kolejny okazał się bankiem do przelewów - to co dobrze działa
    > automatycznie może być, jakakolwiek sprawa więcej poprostu przerasta
    > możliwości techniczne banku oraz intelektualne pracowników

    Trudno sie nie zgodzic. Jako wieloletni i bardzo zadowolony klient
    mBanku wraz z cala rodzina ubezpieczylem u nich autko. Polisa przyszla w
    ciagu 15 minut mailem - z tym problemu nie mialem. Natomiast pierwszego
    miesiaca wystapily problemy techniczne ze sciagnieciem gotowki z konta
    (wzialem polise rozlozona na 12 rat, dla wygody). Poniewaz bylem na
    wyjezdzie, pospieszylem sie i zrobilem samodzielnie przelew stosownej
    kwoty ze stosownym opisem na konto TU BRE. To, jak sie okazalo, byl
    powazny blad. Dzien pozniej mBank ponowil probe sciagniecia srodkow z
    konta, udalo im sie to - w wyniku czego za jeden z miesiecy mam
    zaplacone podwojnie. Od ponad miesiaca dzwonie na mLinie probujac
    wywalczyc zwrot tej kwoty - za kazdym razem mLinka badz ekspert od
    ubezpieczen przyjmuje dyspozycje zwrotu i zapewnia, ze robi dopisek
    "pilne" - ale zwrot, ktory powinien przyjsc w ciagu kilku dni roboczych,
    od miesiaca pozostaje bez echa. Nikt nic nie wie, nikt nic nie moze,
    mLinki odsylaja do ubezpieczen, ubezpieczenia przyjmuja wnioski, kaplica.

    Dobrze, ze chociaz codzienne uzywanie banku im dobrze wychodzi - bo w
    zadnym innym nie podoba mi sie dostep przez www + warunki obslugi kont
    codziennych i oszczednosciowych... mam "awaryjnie" konto w WBK, ale jak
    naprawde mnie nie przypili to udaje, ze nie posiadam.


    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    Projektowanie i realizacja witryn WWW
    m...@m...net, http://www.maticomp.net
    "One man can make a difference" - Wilton Knight

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1