eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUmiłowani [będą brzydkie słowa -- mowa o Eurobanku!!] Wielkanoc blisko... Moja matka też chce spowiadać się... › Re: Umiłowani [będą brzydkie słowa -- mowa o Eurobanku!!] Wielkanoc blisko... Moja matka też chce spowiadać się...
  • Data: 2012-03-15 14:26:40
    Temat: Re: Umiłowani [będą brzydkie słowa -- mowa o Eurobanku!!] Wielkanoc blisko... Moja matka też chce spowiadać się...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Jarek Andrzejewski" 5...@4...com

    sprawy?

    > możesz nic nie pisać i poczekać na BTE. Jak lubisz...

    Lubię. :) Ale (widzę, że rozmawiam z reprezentantem wiadomego banku)
    zaproponować bankowi inna ugodę, jednak w celu doprowadzenia jej do
    końca chcę, aby bank przedstawił mi na piśmie (w galerii jest
    głośno -- nie ma warunków do studiowania problemu, dlatego
    chcę to rozpatrzyć spokojnie, w domu) dokładny raport tego,
    co zaistniało:

    -- kiedy złożono wniosek
    -- kiedy zamknięto konto
    (a już wiemy, że nie zostało, czyli złamano postanowienie
    umowy i wniosku; mówiąc lapidarnie -- ZuluBank miał w dupie
    wolę klientki i wbrew jej woli prowadził nadal konto; coś
    na kształt ,,kup pan cegłę!'')
    -- w jakich okresach naliczano opłaty
    -- na czym oparto wycenę utrzymania konta
    (tu bank przyzna się do tego, że jednak konta nie zamknął)
    -- co stało się z wyciągami
    (bank musi mi je wydać zgodnie z umową)
    -- co stało się z nieoprocentowanym depozytem 11 groszy

    Zauważ obrońco ZuluBanku, że PiS już nie rządzi, że nie ma już
    ministra Zbigniewa Religi palącego papierosy (dzięki Ci Boże za
    jego śmierć) i parodii komorniczo-szpitalnej, w której szpital
    zadłużał się, wkraczał komornik, następnie podatnicy spłacali
    dług szpitala, czyli nakręcali zyski komornicze.

    Nie żyjemy w czasach absurdu prokuratora Zbigniewa Ziobro:

    Ziobro_w_TV: Lepper nie wziął łapówki, ale jest łapówkarzem.

    -=-

    Mogę zaproponować temu pseudobankowi ,,wycieczkę pojednawczą'',
    ale chyba mi nie chce się. :) Bank musiałby wydrukować masę
    wyciągów, przedstawić pełną (chyba pięcioletnią) historię moich
    kont (z naliczaniem półgroszówek włącznie) i kont matki, których
    jestem pełnomocnikiem...

    Zauważ, że taka historia jest dla mnie niezbędna do pojednawczego rozpatrzenia
    roszczenia banku.

    -=-

    Mogę też publicznie wezwać bank do wycofania swych żądań i wypłacenia
    mi 11 groszy z konta mojej matki oraz przeproszenia za:

    -- nieuszanowanie woli zamknięcia konta
    (nie interesują mnie ich regulaminy wewnętrzne;
    mam umowę i wniosek)
    -- niepowiadomienia matki przez 3 lata o istnieniu owych 11 groszy,
    od których bank nie naliczał odsetek. :)

    -=-

    Ale co kto woli... Umowa wyraźnie mówi o tym, że ,,posiadacz''
    zgadza się na otrzymywanie nieodpłatnych wyciągów w placówce banku.
    Ja nie otrzymałem żadnego -- niech drukują... Niech drukują także
    wyciągi matki? Za mało tego...

    Niech gówniarze drukują moje wyciągi!!!

    Matka ma chore serce -- podciągnięcie pod groźbę utraty życia
    nie jest nie na miejscu? Na pewno bank dopuścił się próby
    wyłudzenia ode mnie (zalęknionego, prostego klienta galerii
    handlowej, kupującego najtańsze mleko, wjeżdżającego do banku
    dużym, galeriowym wózkiem zakupowym, ubranego w podarty, niemal
    żebraczy kożuch) pieniędzy a mnie -- na stresy i stratę mojego życia, bo moja matka
    bywa porywcza. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'