  • Data: 2011-04-14 18:06:14
    Temat: Re: Unijny urzędnik zmieni wszystko
    Od: " " <n...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    root <r...@v...pl> napisał(a):

    > Tyle juz nagadalismy sie o tym OFE i tylko sam zostałem na placu boju.
    > Wiekszosć jest przeciw. Inaczej by dzisiaj gadali gdyby nie krach w 2008
    > roku. Ale dajmy z tym juz spokój.

    OFE to byłby świetny pomysł gdyby zarządzający mieli bat na JAK najlepsze
    wyniki a nie 'byle powyżej minimalnej stopy zwrotu'.

    OFE od początku powinny być krajowymi/regionalnymi instytucjami finansowymi (a
    nie jakieś satelity matek z francji czy innej wielkiej brytanii) z możliwością
    inwestowania również poza granicami RP i nie tylko w papiery wartościowe.

    > Bez względu na te wady (prywatne firmy, prowizje, przymus, dopłacanie ze
    > strony państwa) sam pomysł emerytury kapitałowej jest rozsądny.

    Prowizje nawet od odsetek od ZUS ;))))
    Przymus z definicji oznacza ''gospodarkę centralnego p... wyciągania kasy'.
    To samo mamy np. w NFZ, gdzie bazuje się na tym, że miliony płacą, tysiące
    korzystają a i tak dla nich nie wystarcza...

    > Gdyby nie konstytucyjny zapis deficyt<55% PKB, do dziś nikt z nas nie
    > wiedziałby że coś się niedobrego dzieje.

    Przecież uadza kombinuje jak może. Pamiętasz Grada jak tłumaczył się z
    zawiłości zapłaty za stocznie przez katarski fundusz? Że nie chce się wtrącać
    w tą 'inżynierię finansową'? Oni doskonale znają to pojęcie ;pp
    Obecne PełO przerzuca coraz więcej obowiązków na samorządy, tyle, że kasa za
    tym nie idzie ;))

    Wracając do tematu unijnych urzędników. Oni zagrażają porządkowi i nauce...
    Ślimak rybą słodkowodną, marchewka owocem. Dobrze, że wycofali się z krzywizny
    banana ;))) To przeciez nie jest z dowcipów, tylko faktyczne zapisy prawne...
    Czekamy na wprowadzenie obowiązku przemalowania znaków poziomych na jezdni na
    kolor fioletowy oraz wprowadzenie obowiązku zakupu kasków na stadionach.
    Banda idiotów i to za jaką kasę...