  • Data: 2011-04-14 19:48:50
    Temat: Re: Unijny urzędnik zmieni wszystko
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 14 Apr 2011 21:35:11 +0200, skippy napisał(a):

    > My mamy jewish, german, russian, czech itd jokes tylko nas bolą polish
    > jokes.
    > Nie znasz tych naszych jokes?
    >
    > A Obama... chodzi o pogrzeb L.Kaczyńskiego, czy o co innego?

    Nie o pogrzeb, tylko w ogóle. To pierwszy prezydent od Nixona, który nie
    był w naszym pięknym kraju. To chyba o czymś świadczy. Pokrzykiwania
    naszego pięknego min. spraw zagranicznych na Łukaszenkę, uganianie się po
    górach za Talibami, przywracanie demokracji w Iraku i co? I jajco!
    Co potrafią nasze misie? Brzęczeć szabelką i ujadać na sąsiadów, a to Żydzi
    a to Niemcy a to Ruskie, wszyscy im przeszkadzają. Tylko ze 99%
    społeczeństwa tak w ogole nie myśli ale wmawia się to im w TV, w
    wystąpieniach prezesa i ojca dyrektora.
    Parenaście osob robi politykę to znczy przede wszystkim wmawia nam że
    jesteśmy do niczego i niczego od życia nie powinniśmy wymagać. Jak słyszę
    czasem jak jeden lub drugi uczony ekonm smoli, że czy tak czy siak nasze
    emerytury będą głodowe, to mam ochotę zarządać od niego zwrotu dyplomu i
    spłaty pieniędzy wydanych na jego wykształcenie
    .