  • Data: 2011-04-14 18:23:27
    Temat: Re: Unijny urzędnik zmieni wszystko
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 14 Apr 2011 19:50:08 +0200, skippy napisał(a):

    > Masz jakąs wiedzę, że to ostatni krach?
    > A może jeszcze większy właśnie się zaczyna?
    > Skąd wiesz?

    Co ty znowu sie czepiasz? Co znowu chesz napisac ze krach bedzie co 5 lat i
    dlatego OFE sa do d... Ze jedyne co ma sens to obracac FW20 na GPW? No
    jesli tak to załóż fundusz i zostań jego menedżerem. Nikt ci wnet tego nie
    zabroni bo maja znikąć licencje doradcy inwestycyjnego. Ja już naprawdę nie
    wiem jak Ci dogodzić. Jak tylko usłyszysz słowa "krach" albo
    "fundamentalnie" to od razu sie czepiasz. Ja wiem że nic nie wiem. Za
    chwile dupnie w nas kometa to co się bedziemy martwić o emerytury. A może
    jutro wygram w totka i sprawy sie same rozwiąża. Jezu!!!!
    Poza tym ja "nie mam wiedzy" ja po prostu nie wiem ;)