  • Data: 2011-04-14 19:53:33
    Temat: Re: Unijny urzędnik zmieni wszystko
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    news:tuxeh9arwing.107erbppgeis6$.dlg@40tude.net...

    > Nie o pogrzeb, tylko w ogóle. To pierwszy prezydent od Nixona, który nie
    > był w naszym pięknym kraju. To chyba o czymś świadczy. Pokrzykiwania

    dzieki serdeczne za "naszym"
    serio
    masz u mnie wielki plus mimo róźnic światopoglądowych:)

> [...]
    > Żydzi
    > a to Niemcy a to Ruskie, wszyscy im przeszkadzają. Tylko ze 99%
    > społeczeństwa tak w ogole nie myśli ale wmawia się to im w TV, w
    > wystąpieniach prezesa i ojca dyrektora.
    > Parenaście osob robi politykę to znczy przede wszystkim wmawia nam że
    > jesteśmy do niczego i niczego od życia nie powinniśmy wymagać. Jak słyszę
    > czasem jak jeden lub drugi uczony ekonm smoli, że czy tak czy siak nasze
    > emerytury będą głodowe, to mam ochotę zarządać od niego zwrotu dyplomu i
    > spłaty pieniędzy wydanych na jego wykształcenie

    tak, też tak uważam o tym co tu piszesz, nie mam zdania odrębnego w tym
    przypadku

    oprócz fragmentu w którym sugerujesz ze inne misie z ekipy mielącj się od
    lat są lepsze
    coż, głosuj na nich jak są tacy ekstra:)