  • Data: 2011-04-15 07:58:44
    Temat: Re: Unijny urzędnik zmieni wszystko
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 15 Apr 2011 00:16:34 +0200, totus napisał(a):

    > Widzę. Jakoś nie mieści Ci się w głowie, że żebyś nie wiem jak się wyginał
    > to jak nie będzie komu sprzedać to nie będziesz miał pieniędzy na chleb za
    > swoje fanty. Zrób takie doświadczenie. Kupuj jakąś mało płynną spółkę po
    > 200zł/m-c uzbieraj tak 2000,-, a potem sprzedaj te papiery na raz. To może
    > Ci unaoczni problem z rynkiem kapitałowym. Złota i akcji się nie je. Trzeba
    > je sprzedać i dopiero za tak uzyskane pieniądze można kupić chleb i leki.
    > Nie ma znaczenia co nazbierasz, co nakupujesz w czasie gdy pracujesz. Za
> [...]

    Jak nie bedzie komu sprzedać, jak nie będzie dzieci... Przecież to
    nierealistyczne. Świat się rozwija a nie cofa. Ludzi od tysięcy lat
    przybywa a stardard życia, technologie i po prostu majątek zgromadzony
    ciągle rośnie. Dlaczego miałby sie martwić, że za 20 lat nikt nie bedzie
    kupował akcji, rozwijał nowych firm czyli po prostu się bogacił.
    Czy nasz kraj sie nie rozwinął od powiedzmy 1900r.? A w międzyczasie były
    zabory, dwie wojny światowe, rewolucja październikowa i kilka "wielkich"
    kryzysów.

    Coraz bardziej jestem przekonany, że Ty ignorujesz ten naturalny dla ludzi
    proces rozwoju. Tak jaby świat się "zamroził" na jakis etapie i już nic
    nowego nie powstawało.
    Może za 20 lat nie bedzie akcji ale inne egzotyczne instrumenty. Może za 20
    lat nie bedzie firm w tradycyjnym znaczeniu ale jakies globalne korporacje
    zatrudniajace pracowników przez internet. Pewnie dojdzie do zmian o jakich
    nie dzis nam sie nie śni, ale bedziemy i tak sie rozwijać. Trwa to juz od
    dziesiatek tysiecy lat - coż to za nieskromność i brak wyobraźni sądzić ze
    to włąśnie my żyjemy w jakiś szczególnych czasach ;)