    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Unijny urzędnik zmieni wszystko
    Date: Fri, 15 Apr 2011 10:36:37 +0200
    <io2cii$lpk$1@news.onet.pl> <1...@4...net>
    <io59ur$5ii$1@inews.gazeta.pl>
    <122fpmnv846rn.1g3k0e872c1rm$.dlg@40tude.net>
    <io78kf$5s4$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@4...net>
    <io7d2m$kcb$1@inews.gazeta.pl> <io7fqj$6rm$1@news.onet.pl>
    <io7h0h$5bl$1@inews.gazeta.pl>
    <yfx6c8qtd873$.1sdrsca75u2bx$.dlg@40tude.net>
    <io7kh1$hsp$1@inews.gazeta.pl>
    <1x72hr0aht5tx.18vsbexnhtcxm$.dlg@40tude.net>
    <io7p7c$4bt$1@inews.gazeta.pl>
    <6...@w...googlegroups.com>
    <io7ro4$bo4$1@inews.gazeta.pl>
    <8...@4...net>

    root wrote:

    > Jak nie bedzie komu sprzedać, jak nie będzie dzieci... Przecież to
    > nierealistyczne. Świat się rozwija a nie cofa. Ludzi od tysięcy lat
    > przybywa a stardard życia, technologie i po prostu majątek zgromadzony
    > ciągle rośnie. Dlaczego miałby sie martwić, że za 20 lat nikt nie bedzie
    > kupował akcji, rozwijał nowych firm czyli po prostu się bogacił.
    > Czy nasz kraj sie nie rozwinął od powiedzmy 1900r.? A w międzyczasie były
    > zabory, dwie wojny światowe, rewolucja październikowa i kilka "wielkich"
    > kryzysów.

> [...]

    To czy będzie miał kto kupować od Ciebie fanty to sobie zobacz na procesy
    demograficzne w Polsce. Zobacz jaki jest rozkład demograficzny na świecie.
    Prześledź rozwój demograficzny w Europie od Twojego 1900 roku i znajdź
    miejsce gdzie demografia się załamuje. Chciałem Ci tylko uzmysłowić, ze
    Twoje bieżące wysiłki w celu gromadzenia rzeczy na emeryturę są bez
    znaczenia. Twoja egzystencja na emeryturze zależy tylko od stanu
    społeczeństwa wtedy gdy Ty będziesz na emeryturze. A dokładnie ilu ludzi
    będzie wtedy pracowało i jak będą bogaci. Nie od tego czy to ZUS czy OFE czy
    jakaś inna forma. Twoja emerytura będzie zależała od finansowej wydolności
    pracującej części populacji wtedy gdy Ty będziesz na emeryturze. Skupiasz
    się na rzeczach, od których Twoja emerytura kompletnie nie zależy.
    Koniecznym jest by było dużo ludzi pracujących wtedy gdy Ty będziesz na
    emeryturze, a wystarczającym by mieli nadwyżki finansowe, które mogą na
    Twoja emeryturę przeznaczyć poprzez kupowanie od Ciebie fantów. Jeżeli tak
    lubisz emeryturę kapitałową. Żadne ulepszanie OFE czy ZUS lub inwestycje
    indywidualne tego problemu nie przeskoczą.