  • Data: 2014-08-06 03:21:53
    Temat: Re: Upadek Platformy -- ale nie OT
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lrq9vq$bli$...@n...news.atman.pl

    > "Budzik" X...@1...0.0.1

    > Tak -- te 180 tysięcy to głównie ludzie tacy jak Wojnar
    > i Rudziński, czyli opiekunowie ludzi niepełnosprawnych.

    > A ci lekko chorzy ludzie to na przykład moja matka:

    > -- uszkodzenia, zwyrodnienia i wady kręgosłupa

    A te uszkodzenia kręgosłupa to wypukliny (chyba 3) dysków
    i złamania (chyba w 2) kręgach. Jak pojmuję -- złamania
    nie zrosną się.

    > -- kolano po operacji (po urazie)
    > -- biodro do operacji

    To są lżej upośledzeni. IMO zdecydowanie lżej
    upośledzeni umysłowo niż Wojnar czy Rudziński.

    Rudziński stwierdził, że dr Halina Kajka mówi głupoty -- tym
    samym porównał siebie do mego adwersarza, czyli do Budzika?

    Co jakiś czas wracam do słów wypowiedzianych przez tego
    człowieka (Rudzińskiego) i zapytuję sam siebie, czy ów
    człowiek wie, jak wygląda kręgosłup, gdyż niektóre
    fragmenty jego wypowiedzi zdradzają pewne... Hm... ;)
    Problemy... ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'