  • Data: 2009-01-03 19:46:51
    Temat: Re: Upadlosc konsumencka
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > Najlepsze uczelnie prywatne są na poziomie najlepszych uczelni państwowych.

    Powiedzmy ze nie bede sie klocil i napisze ze maja porownywalny
    poziom. Tyle ze co z tego wynika? Najlepsze uczelnie to niewielka
    czesc szkolnictwa wyzszego. Spojrz na te "nienajlepsze".

    > Raczej nie oczekuje się tego, że nauczyciel czegokolwiek nauczy i
    > będzie się starał, bo i po co ?

    To akurat dziala nieco inaczej, szkola oczekuje ze nauczyciel
    "przerobi" program, a rodzice i zreszta sami uczniowie/studenci
    oczekuja, ze uda im sie ten program zaliczyc.
    Ale to jest "ten program", a nie "program, ktory wybrali sami
    zainteresowani".

    > Z tego co ja obserwuję to trzeba się mocno natrudzić aby zostać
    > wyrzuconym.

    Nie wystarczy nie zdac kilku egzaminow? Podejrzane.
    Nie ma zestawu przedmiotow, ktore trzeba tak czy owak (kiedys)
    zaliczyc?

    > Znam uczelnie państwowe, które w listopadzie mają
    > niedobory kandydatów i nadal przyjmują chętnych. I tak samo było
    > jeszcze wtedy kiedy wszędzie były egzaminy.

    A co to ma do rzeczy? Myslisz ze jesli kogos przyjma to nie moga go po
    semetrze czy roku wyrzucic?

    > Dodatkowo mogę powiedzieć,
    > że na niektórych przedmiotach każdego roku były te same pytania na
    > egzaminy (w formie testu).

    Te same pytania czy te same zestawy testow (z ktorych wybierane byly
    pytania)? Ktos tu porownywal do nauki jazdy, tam sa chyba takze te
    same zestawy pytan?
    --
    Krzysztof Halasa