  • Data: 2002-05-06 22:51:18
    Temat: Re: Uprzejmie prosze o porade.. (dlugie)
    Od: <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ad. 1 - ja bym się nie przejmował, choć spłaciłbym co trzeba. Ale list zwykły
    wskazuje moim zdaniem na to, że jeszcze nic poważnego się nie dzieje.
    Ad. 2 &#8211; A co to za VE z limitem 600 zł w BSK - nie znam...??? Ze zwykłej VE z
    konta przecież nie wypłacisz więcej niż masz, chyba że znajdziesz jakiś
    offlinowy bankomat, ale takich już prawie nie ma.
    Ad. 3 - z tego co słyszałem - odnawiają, choć Ci co mają b.duże limity, czyli
    większe niż obecnie przydzielane (mają przydzielone na starych zasadach) -
    słyszałem, że bank jednostronnie obniża limit (czasami). Ale najczęściej jak
    jest OK - to przedłużają.

    Pozdrawiam!