eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-MobileRe: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.netfront.net!not-for-mail
    From: mm <m...@n...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Uwaga dla posiadaczy Raiffeisen Polbank T-Mobile
    Date: Fri, 04 Jul 2014 11:27:29 +0200
    Organization: Netfront http://www.netfront.net/
    Lines: 36
    Message-ID: <lp5s1a$87v$1@adenine.netfront.net>
    References: <loi5ki$4gd$1@ext.sierp.net> <lokt3l$v4d$1@node2.news.atman.pl>
    <lolrk7$h2p$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <loltbq$2817$1@adenine.netfront.net>
    <53aeb25e$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
    <lomo3t$3o6$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <53afbcdf$0$2164$65785112@news.neostrada.pl>
    <loprua$vj9$1@node2.news.atman.pl>
    <53b07b4d$0$2165$65785112@news.neostrada.pl>
    <losloe$su1$1@node1.news.atman.pl>
    <53b2e82f$0$2227$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp1c87$h1l$1@node2.news.atman.pl>
    <53b44735$0$2152$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp3u1j$k0v$1@node1.news.atman.pl>
    <53b5a927$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
    <lp4nne$fvj$1@node1.news.atman.pl> <lp5gph$qai$1@sunflower.man.poznan.pl>
    <lp5q2h$l8r$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 93.181.133.70
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: adenine.netfront.net 1404466027 8447 93.181.133.70 (4 Jul 2014 09:27:07 GMT)
    X-Complaints-To: n...@n...net
    NNTP-Posting-Date: Fri, 4 Jul 2014 09:27:07 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
    In-Reply-To: <lp5q2h$l8r$1@mx1.internetia.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 140703-1, 2014-07-03), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:603731
    [ ukryj nagłówki ]

    Mnie zamknęli w końcu kartę po skardze do KNF.

    Wszystko byłoby w porządku, gdyby w odpowiedzi niby do mnie, ale de facto do KNF
    (bo napisali, że pismo do mnie jest spowodowane moją skargą do KNF, więc
    zakładam, że kopię odpowiedzi wysyłali do KNF), napisali, że ja w rozmowie
    telefonicznej zgodziłem się na wypowiedzenie w trybie zwykłym z 30-dniowym
    okresem wypowiedzenia i między wierszami zasugerowali, że oni zrobili to co
    chciałem. Bezczelnie powołują się na nagranie z konsultantem. Problem jest tylko
    taki, że w nagraniu mojej rozmowy z konsultantem, zaraz po wypowiedzi
    konsultanta o 30-dniowym terminie wypowiedzenia, powinni usłyszeć mój sprzeciw
    wobec sugestii konsultanta na 30-dniowy termin wypowiedzenia, i wyraźne
    wskazanie, że w związku z moim sprzeciwem umowa ma wyggasnąć 16.05. Gdyby nie
    fact, że w końcu dostałęm potwierdzenie zamknięcia karty to chyba bym nie
    odpuścił tego, że próbują wprowadzić w błąd KNF cytując fragment rozmowy "do
    przecinka", a to że w dalszej części rozmowy, klient "prostuje" konsultanta i
    wskazuje wyraźnie kiedy umowa ma wygasnąć, to już próbują "zamieść pod dywan".
    Żal. Naprawdę, jeśli takie praktyki są w tym banku na porządku dziennym, to aż
    strach obok ich oddziału ulicą przechodzić.



    --- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1