eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiUwaga na BANK MILLENNIUM i kredyty w CHF!Re: Uwaga na BANK MILLENNIUM i kredyty w CHF!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Uwaga na BANK MILLENNIUM i kredyty w CHF!
    Date: Tue, 15 Jan 2008 18:33:50 +0100
    Organization: Instytut Klikologii Stosowanej :-)
    Lines: 45
    Message-ID: <f...@s...poczta.onet.pl>
    References: <f...@s...poczta.onet.pl>
    <7...@n...onet.pl>
    <f...@s...poczta.onet.pl> <fmh31s$9a3$1@news2.task.gda.pl>
    Reply-To: s...@p...onet.pl
    NNTP-Posting-Host: c74-149.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1200418209 30700 62.21.74.149 (15 Jan 2008 17:30:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 Jan 2008 17:30:09 +0000 (UTC)
    X-Sender: RoCyR7mKP1e1b9HFBgBCrfFy6L8wgkpB
    X-Newsreader: Forte Agent 1.7/32.534
    X-Posting-Agent: Hamster/2.0.2.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:434824
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 15 Jan 2008 02:40:43 +0100, "Eneuel Leszek"
    <p...@c...fontem.lucida.console9> wklepał(-a):

    >ZCP bank uznał swój błąd i nawet zauważył, że pracuje nad usunięciem
    >tegoż błędu. Problem w tym, czy za ten błąd ma płacić klient, czy bank.

    Ale to nie jest błąd systemu, a błędna interpretacja kwoty - czy też przez
    dezinfolinię czy też kredytobiorcę.

    Nie jest tam napisane "wystarczy wpłacić poniższą kwotę, aby całkowicie spłacić
    kredyt" tylko, że jest to kwota podana w celach *informacyjnych*.

    >Jeśli kupujesz spodnie i sklep Ci udzieli niepoprawnej informacji co
    >do długości tych spodni, tak że okażą się na Ciebie za krótkie, lecz
    >policzy za te spodnie zgodnie ze swoim cennikiem, to nie uznasz (nie
    >zobaczysz) swojej straty i winy sklepu?

    Nie kupuję spodni bez przymierzania.

    >Oczywiście ;) można też przyjąć inny styl życia: tak już jest, tak być
    >musi, widocznie Bóg tak chciał (Bóg ponoć mówi o sobie, że jest Prawdą,
    >nie błędem czy kłamstwem i zauważa, że ludzka mowa ma być prosta, zwięzła
    >i zrozumiała: tak, tak, nie, nie a co nadto -- od złego pochodzi) a poza
    >tym, co to za różnica, ile trzeba płacić? Trzeba i koniec!! Tak już jest, ;)
    >tak być musi i widocznie Bóg tak chciał!!! ;) Trzeba płacić, przepraszać za
    >to, że się żyje, podziwiać bank, marzyć o milionach i płacić tym, którzy mają,
    >aby mieli jeszcze więcej :) w nadziei takiej, że gdzieś i tak to się wszystko
    >wyrówna, :) a w ogóle to nasza ojczyzna jest w niebie, a tutaj jesteśmy tylko
    >pielgrzymami, nie mówiąc już o tym, że nadmiar pieniędzy zawsze prowadzi do
    >grzechu, a przecież lepiej obciąć rękę, niż zatracić duszę... ;)

    Wystarczy czytać umowy, które się podpisuje. Znakomicie upraszcza to życie.

    >Tomek jest klientem, nie zaś zatrudnionym testerem systemu.
    >To Tomek płaci bankowi za obsługę, nie zaś bank Tomkowi za znajdowanie błędów!
    >
    >Tomek błąd znalazł -- brawo!! Ale niechaj teraz bank zapłaci Tomkowi za znalezienie
    tego błędu!!!

    Ale jaki błąd? Czy tam było napisane, że kwota jest wg kursu sprzedaży, a było
    pokazane co innego?

    --
    Sławomir Szyszło mailto:s...@p...onet.pl
    FAQ pl.comp.bazy-danych http://www.dbf.pl/faq/
    FAQ pl.comp.www.nowe-strony http://www.faq-nowe-strony.prv.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1