  • Data: 2004-05-27 15:29:48
    Temat: Re: Uwaga na PZ w mBanku
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >No cóż, gratuluję niskich wymagań ;p.

    Może wreszcie napiszesz coś konkretnego. Bo jak na razie żadnych opisów
    mrożących krew w żyłach z Twoim i mbanku udziałem nie napisałeś. Zazwyczaj
    dopisujesz się tylko z uwagami w stylu "mSyf". Zapytany o konkrety - nie
    odpowiadasz.

    >Absolutnie nie zamknę. Muszę śledzić dalsze pasjonujące aktualizacje :)).\

    Tak myslałam - jednak obsesja. Normalny człowiek, jak mu jakiś usługodawca
    nie odpowiada to idzie do konkurencji.

    >Mam nadzieję, że za którymś nie zniknie możliwość wypłaty w bankomatach
    BZWBK,
    >do której mam zamiar wykorzystywać to konto do samego końca (tego "banku"
    lub
    >mojego... nie, prędzej jednak mbanku).

    Równie marne uzasadnienie jak lokata antybelkowa.

    >Nie, ale chyba przy obecnych % w banku może i tak opłacać się zerwanie i
    >założenie gdzie indziej... :).

    Sprawdź jak zachowywały się % lokat antybelkowych w bankach. Mbank wypada tu
    całkiem korzystnie. Zresztą właśnie - skoro jest tak źle - dlaczego nie
    zerwiesz lokaty i nie wyniesiesz się w diabły? Bankomaty BZWBK masz np. za
    darmo w Lukasie? Podasz jakieś LOGICZNE uzasadnienie posiadania konta w
    mbanku przy Twojej o nich opinii?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,