  • Data: 2010-04-08 02:21:17
    Temat: Re: Uwaga- nadchodzi!
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    george wrote:
    > .
    > http://www.zerohedge.com/article/latest-gold-fraud-b
    ombshell-canadas-only-bullion-bank-gold-vault-practi
    cally-empty

    > tu sie koles "specjalista" freudowsko przejezyczyl ( ten w glebokim
    > foteliku)
    > :)
    > http://www.youtube.com/watch?v=jok3XLBz_SI&feature=p
    layer_embedded

    > oraz Brown's bottom
    > http://www.youtube.com/watch?v=EzVhzoAqMhU&feature=p
    layer_embedded

    > pozdrawiam
    > george

    thanks george,
    ten facet Organ jest naprawde ciekawa postacia. To zywy przyklad na
    prawdziwosc bajki Andersena
    o chlopcu co zawolal, ze krol jest nagi.
    Ja juz od dawna wolalem na tej grupie to samo: ze mamy do czynienia z
    ogromna banka mydlana, ktora
    musi kiedys peknac. Ze ten caly rynek zlota a szczegolnie srebra w USA
    to jeden wielki con-trick.
    (con jako skrot od confidence trick albo ja bym powiedzial raczej od
    cohn-benditow tego swiata, plemienia
    Cohanim, Kohn, Kahane czy jak ich tam nazwac- straznikow Ognia w
    Swiatyni w Domu Dawidowym).
    To oni nas tak ruchaja bez mydla od lat ale wrzask malego gwalconego
    fatso to byl jak pierd krowy na polu, nikt nie zwracal
    uwagi. Wiec sprzedalem moje papierowe srebro jakie mialo byc podstawa
    mej prywatnej renty tutaj i siedzialem
    cicho, pijac herbate z jednego czy drugiego zestawu z moich 30-tu
    zestawow srebrnych dzbanuszkow.
    No ale teraz gdy wrzeszczy pan Organ przez komisja Kongresu- to ludzie
    to zauwazaja no i dobrze.

    fatso

    BTW. zachecam Kolegow by sobie obejrzeli wykres po lewej u dolu:
    http://www.24hgold.com/english/gold_silver_prices_ch
    arts.aspx?money=GBPound

    Jeszcze w Lutym tego roku iloraz zloto/srebro uderzyl w 70-ke. Obecnie
    pieknie spada w kierunku 61.
    STRACH ma wielkie oczy.