  • Data: 2010-04-08 20:47:44
    Temat: Re: Uwaga- nadchodzi!
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Sito wrote:
> [...]
    arts.aspx?money=GBPound

    > Fatso powiedz tylko jak to sie ma do afery z falszowaniem zlotych sztabek?
    > http://wolnemedia.net/?p=20627
    >
    > --
    > AS

    Dobre!
    Sam fakt ze wiadomosc pochodzi z Pakistanu sprawia, ze historyjke mozna
    miedzy bajki wlozyc.
    Sprawe wolframu dyskutowali Anglicy na swojej grupie gieldowej.
    Faktycznie, metoda hydrostatyczna,
    jakiej i ja uzywam, by nie wykryla takiego falszerstwa ze wzgledu na b.
    zblizony ciezar wlasciwy zlota i wolframu.
    Ale od czego jest tzw laubzega czyli jak u nas mowiono w Bydgoszczy,
    pilka do metalu? Przeciac sztabe na pol i juz
    wiemy co jest w srodku.
    Metoda hydrostatyczna udowodnilem jubilerowi co mi usilowal wtrynic
    zestaw hinduski do herbaty, ze jego dzbanuszki
    to szajs a nie srebro, nawet niskiej jak u hindusow bywa jakosci. Paki
    nie zrobil przeciez czajniczkow z olowiu i nie oblal ich srebrem,
    one byly zrobione z tzw german silver, alpacca i mialy niski c.wlasc.

    ale tu popatrz:
    http://s269.photobucket.com/albums/jj51/swiniopas/?a
    ction=view&current=TibetanIngot.jpg

    powyzsza sztabka srebrna wydaje sie byc prawdziwa: stare
    pieczecie(zdjecie obok na lewo), proba powierzchniowa chemiczna kwasem+
    (plama widoczna), drapniecie jakims rylcem przez podejrzliwego chinczyka
    OK, nie ma olowiu pod spodem. No i c.wlasc. 10.79-
    niezbyt precyzyjny bo sztabka zbyt ciezka na moja wage precyzyjna.
    Czyste srebro ma c.wlasc. bodajze 10.49

    Pewnie wiec nabylem przed laty prawdziwa sztabke ukradziona Dalaj Lamie
    przez tych zbojow od Mao Tse Donga.

    fatso