    From: "Szymon" <w...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: VC dla studenta [BZWBK]
    Date: Thu, 4 Apr 2002 09:21:08 +0200

    Użytkownik "Wilczek" <w...@i...com> napisał w wiadomości
    news:a8g3lg$nd4$1@korweta.task.gda.pl...
    > A akuart w moim miescie sa wszystkie banki wiec tutaj Lukas nie jest
    > nijak konkurencyjny. 5,5% wobec ponad 8% mBanku tez sa zadnym atutem.

    Zgadzam sie, ebank zawsze bedzie mial wyzsze (no, powinien :-)
    oprocentowanie.

    > I tak i nie. Majac male pieniadze nigdy nie zarobisz w bankach duzo
    > a studenckie oszczednosci liczone w setkach czy drobnych tysiacach zlotych
    > to niestety pieniadze male. Przy duzym wkladzie wszystkie oplaty za karty
    > sa smieszne.

    Sa ludzie, ktorzy ze swej natury sa oszczedni... tzn. wiesz - po mleko
    chodze do jednego sklepu, bo jest tam po 1,19 a w innym to samo po 1,30zl. I
    gdy mam na koncie 100zl to chodze i gdy mam 20.000zl tez chodze. Jakbym
    wygral w totka to i tak bym chodzil. Tak juz jest :-) To ze ma sie wiecej
    nie znaczy, ze mam placic za mleko po 5zl, bo mnie stac.

    Co do allegro - ja tu stosuje przelew. Za darmo z mBanku. Nie trzeba karty
    za 40zl. Kwestia wyboru.

    pzdr