  • Data: 2004-10-19 17:15:19
    Temat: Re: VW Bank Direct - fatalna pomyłka
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Van Gogush" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cl2uj1$c4g$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > ??? ja mam wrazenie że jest to celowe

    Wydaje mi się że jest to efekt tego że VW działa off-line.
    Czyli co jakiś czas uruchamiany jest proces sprawdzający oczekujące do
    realizacji zlecenia i weryfikujący warunki wykonania.
    O ile się orientuję np. w mBanku brak środków na realizację zlecenia
    powoduje jego odrzucenie podczas pierwszej nieudanej próby.
    No chyba że się mylę.
    Jak pisałem taka mała zaleta systemu off-line...

    TomekD