  • Data: 2012-06-29 09:31:23
    Temat: Re: Vincent Sprawiedliwy ;)
    Od: Wojciech <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 29.06.2012 09:13, maruda wrote:

    > To raczej debilizm pismaków.
    > Szkoda, że nie podałeś nazwiska tego debila, który się pod tym tekstem podpisał.
    >
    > Przypomnę (wybaczcie) pewną oczywistość (a nawet kilka).
    > * Obsługa płatności karcianych kosztuje.

    tylko kosztuje za dużo (przypomnę jak bardzo dla dużej części użytkowników
    lokata 5 a 6% to wielka różnica, podobnie jest w prowizjach)

    > * Możliwość płaćkartą generuje zwiększone obroty, bo:
    > - durny klient nie widzi, że mu w portfelu ubywa, więc chętniej kupuje,
    > - sprzedawca nie musi wydawać 1gr reszty z 20zł i nie dostanie fałszywej
    > 20-złotówki [... itd]

    bardzo duże uproszczenie, nie patrzy osoba która ma dużo kasy i sobie może na to
    pozwolić, natomiast osoby uboższe niezależnie od formy płatności patrzą na
    kwoty. Jeszcze fałszywych pieniędzy nie dostałem ze świadomością - tj inne osoby
    również nie miały zastrzeżeń.

    > * Ktoś musi za to płacić, więc na razie płaci sprzedawca i dolicza to sobie do
    > marży.

    w dobie wysokiej konkurencji nie ma możliwości przenoszenia tych opłat na marże.
    Jest to strata sprzedawcy.

    W.