  • Data: 2006-06-18 20:15:29
    Temat: Re: Visa Classic i PIN
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> writes:

    > I nigdy nie musiałeś podawać PIN-u?

    Mam wrazenie ze PIN do kazdego egzemplarza KK podawalem tylko raz -
    w bankomacie, zeby je aktywowac (wiem, sa pewnie inne metody). Ale
    jako ze uzywam krajowych kart to chyba nie moge nie miec PINow.

    Bankomat to duza metalowa skrzynia, trudno przerobic bez widocznych
    znakow. A terminal kazdy sprzedawca moze sobie dowolnie przerobic
    bez problemu (zwlaszcza jesli np. nie jest tylko kasjerem i moze
    posiedziec nad tym noc czy dwie).

    PIN (offline) przy kartach z procesorem - ok, to ma sens, ale nie przy
    magnetycznych.
    --
    Krzysztof Halasa