  • Data: 2005-03-29 15:44:21
    Temat: Re: Visa Electron mBank płatność na Słowacji
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Eeee. To ja jakiś dziwny jestem, myślę, że moje bankowe koszty zamknęły
    > by się w 50PLN/rok.

    Zakładając, iż owe Inteligo jest kontem podręcznym, płacę co najmniej
    miesięcznie: czynsz, 3 telefony, KK, gaz/prąd. 6 rachunków. Czyli 6zł to już
    przekroczyłem Twój budżet. A jeszcze 12zł za kartę Inteligo, przelewy na
    wyżej oprocentowane konto do co najmniej 2 banków, a co najważniejsze -
    jeśli co miesiąc wpływa Ci 10.000zł na Inteligo, z którego wszystko się
    rozchodzi (postawiłem na nie, skoro masz tam kartę), w skrajnym przypadku
    przelew idzie np. 4 dni (choćby ostatnie święta i poniedziałek wolny) to w
    te 4 dni dostaniesz (2,4%) 2,63zł, podczas gdy w Lukasie albo Eurobanku na
    6% miałbyś 6,57zł. "Tylko" 4zł, ale to kolejne 50zł w skali roku poszło, a
    jeszcze nie zacząłem liczyć KK.

    > Ale te karty _chciałem_, żaden bank mi jej nie wmuszał. Co falsyfikuje
    > Twoją tezę nt. obowiązku posiadania karty do konta.

    No dobrze.
    Ja _chciałem_ płacić w necie kartą Lukasa. _Musiałem_ wybrać KK, bo debetową
    nie można. W innych bankach można, u nich nie. Niby nikt mnie nie zmuszał,
    ale...