  • Data: 2004-02-11 01:16:14
    Temat: Re: W Expanderze napisali…, czyli kiedy ujrzę komornika?
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > w najgorszej sytuacji zlicytuja ci mieszkanie a otrzymane pieniadze
    > pomniejszone o koszty komornicze przekaza do banku ktory dokonal wpisu
    > hipotecznego. No chyba ze jeszcze cos zostanie  kasy to reszta dla
    > pozostalych.

    Jest to dla mnie logiczne w przypadku gdybym NIE spłacał kredytu mieszkaniowego.
    Ale wydaje mi się, że sam bank nie będzie takim rozwiązaniem zainteresowany,
    jeśli kredyt będę spłacał regularnie - bo i po co ma się zgadzać, żeby tracić?
    Chyba że tak komornik wymyśli i bank nie będzie miał innego wyjścia - ale nie
    chce mi się wierzyć. Widzę, że banki nie chcą iść do sądu, szukają każdego
    wyjścia (nawet któryś proponował, że kupi ode mnie długi innych osób!), nawet w
    sytuacji gdy od pewnego czasu NIE spłacam czegoś. A w sytuacji kredytu
    regularnie spłacanego miałby się godzić na (dużą) stratę?
    Nie podważam tu Twojej wiarygodności, po prostu nie wiem - i dlatego pytam;)

    A tak na marginesie - a w NAJLEPSZEJ sytuacji, to co - mieszkania nie ruszą;))??