  • Data: 2004-02-11 09:24:49
    Temat: Re: W Expanderze napisali…, czyli kiedy ujrzę komornika?
    Od: "kredytobiorca" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "kredytobiorca" <k...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:4254.000003b1.4029825d@newsgate.onet.pl...

    > ruszą;))??
    >
    > A w najlepszej sytuacji to egzekucja komornicza zacznie sie od twoich
    > poborow, wtedy nie starczy ci na splate za mieszkanie i skonczy sie tym
    > samym. Zwazywszy, ze komornik bedzie wiedzial o hipotece to powiadomi bank
    > tam wpisany o swoich dzialaniach, co spowoduje ze po 3 miesiacach od
    > niewplacenia pierwszej raty na kredyt mieszkaniowy masz wypowiedzenie umowy
    > kredytowej przy zajeciach komorniczych na poborach.

> [...]

    Z pełnym szacunkiem - ale nie prosiłem o radę w tym temacie: gdyby to było
    takie proste jak się Koledze wydaje... Czasami życie płata figle i choćbyśmy
    nie wiem jak byli do pewnych rzeczy przygotowani, to damy radę podołać jednemu,
    dwóm czy nawet kilku przeciwnościom. Ale gdy jest ich cała lawina - czasami nie
    da rady.
    Inni jakoś umieją z szacunkiem odpowiedzieć, a Kolega - sorki za dygresję - ale
    się mądrzy trochę bez wyobraźni. Wiem dokładnie na jakich zasadach rządzi się
    kredyt konsolidacyjny i to była pierwsza rzecz, o której pomyślałem - ale w
    moim przypadku jest to niemożliwe. Niestety.
    I tyle.
    Prosiłem o radę w temacie, o który pytam. Jeśli człowiek pyta jak żyć w
    chorobie, to proszę sobie darować odpowiedzi typu "trzeba było nie chodzić bez
    czapki". To niczemu nie służy.
    Kolegę szanuję i proszę o to samo.