  • Data: 2004-02-11 21:40:51
    Temat: Re: W Expanderze napisali…, czyli kiedy ujrzę komornika?
    Od: "GARDU" <g...@W...interiaATUKROPKE.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kredytobiorca" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:4254.00000467.4029f4e1@newsgate.onet.pl...

    > Prosiłem o radę w temacie, o który pytam. Jeśli człowiek pyta jak żyć w
    > chorobie, to proszę sobie darować odpowiedzi typu "trzeba było nie chodzić
    bez
    > czapki". To niczemu nie służy.
    > Kolegę szanuję i proszę o to samo.

    Jesli przchodzimy na ten poziom dyskusji to dalej sie upieram, ze chory
    czlowiek nie powinien wychodzic bez czapki - nawet jesli juz to robil. Czyli
    po mojemu lepiej wyjasnic sprawe i prosic o restrukturyzacje (bank pojdzie
    na to, bo to dla niego jest lepsze niz perspektywa dlugiego windykowania) -
    nie o konsolidacje (to zupelnie inne byty), chyba ze naprawde liczysz na to
    ze organizm jakos to wytrzyma (nagle znajda sie jakies pieniadze na splate
    pozostalych zobowiazan).