    From: "Dżony Bigut" <d...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: W Expanderze taniej niż w banku
    Date: Wed, 3 Mar 2004 18:24:04 +0000 (UTC)

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Tańsze kredyty, specjalnie dla osób korzystających z usług Expandera,
    > oferują dwa wiodące banki - Bank BPH oraz Bank Pekao SA, z którym Expander
    > właśnie podpisał umowę o współpracy.

    To mnie zadziwia. Banki które wydają olbrzymie pieniądze na utrzymanie dużej
    sieci placówek, chcą sprzedawać kredyty za pomocą pośredników i płacić im
    prowizje. Czy oni uważają że placówki powinny służyć tylko do operacji
    pieniężnych? Wydaje mi się że powinni raczej zastanowić się nad zwiększeniem
    wydajności tych placówek. To jest silny brak wiary w to że pracownicy są w
    stanie zwiększać sprzedaż produktów!!
    Pozdrawiam
    Dżony Bigut