  • Data: 2008-11-03 17:49:56
    Temat: Re: WBK -- ZONK okołorozwodowy :)
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    writes:

    > E+> Mógłby obciazyc klienta, bo to karta dodatkowa a karta główna
    > jest wciąż ważna i za klienta odpowiada ten, kto ma kartę główną.
    >
    > Karta dodatkowa nie może żyć dłużej niż główna.

    To wszystko nie ma nic do rzeczy, jesli karta dodatkowa "nie zyje", to
    albo bank ja zastrzega, albo odbiera od klienta, ale ponosi ryzyko, ze
    bedzie musial zaplacic za transakcje wykonane przy jej uzyciu (w
    przypadku kart pozwalajacych na dokonywanie transakcji bez autoryzacji).

    > Dlaczego nie musi bać? Tak samo się płaci kopią jak i oryginałem.

    Przeciwnie, roznica jest zasadnicza.
    --
    Krzysztof Halasa