  • Data: 2008-11-03 17:59:44
    Temat: Re: WBK -- ZONK okołorozwodowy :)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Jarek Andrzejewski" b...@e...goo
    glegroups.com

    > Karta dodatkowa nie może żyć dłużej niż główna.

    > może, może. Mi LB dodatkowej nie zastrzegł, gdy wypowiedziałem umowę głównej.
    > Po prawdzie to tę dodatkową też wypowiedziałem, ale skoro jej im nie dałem,
    > to moje chęci olali.

    Nie rozumiem, o jaki chęci Ci chodzi,

    Nie wiem, jak w LukasBanku, ale w WBK karta dodatkowa nie może dłużej żyć, niż
    główna.
    (jest to zapisane w ich regulaminach i umowach)

    -=-

    Wracając do mego problemu -- nie wiem, po co bankowi (a raczej bankierkom)
    kawałek plastyku i trochę złoconych blaszek. Ktoś mi podpowiedział, że zapewne
    do masturbacji. :) Gdy zapytałem, dlaczego do masturbacji, padła odpowiedź, że
    dlatego, iż nie jestem księdzem a na innych patrzymy poprzez pryzmat nas samych.

    No i zrozumiałem, że chodzi o obrażenie (którego celem jest zniechęcenie
    pracowniczek banku do mnie i o zniechęcenie ich do ciągnięcia dalej tej
    sprawy; zniechęcenie ich do żądania oddania im kawałka plastyku), ale
    o takie zniechęcenie i obrażenie, które nie da nikomu możliwości
    skutecznego i prostego ripostowania: jam przecież nie kobieta (więc
    po kobiecemu nie masturbuję się) i nie ksiądz -- podobny trochę do
    kobiety od strony seksu. :) (więc i nie masturbuję się tak takim
    plastykiem) Autor[?ka?] (nie chcę zdradzić płci -- może autor, może
    autorka) podpowiedzi przyznał[?a?], że trafiłem z wyjaśnieniem w intencje. :)

    Nie rozumiem, dlaczego bank nie może uznać mojej woli rozstania się z kartą
    (kartą ogólnie, nie zaś z kawałkiem plastyku, który ja chcę zachować na pamiątkę,
    co czynię z różnymi kartami od kilkunastu lat) i stara się wbrew mej woli umowę
    utrzymać w mocy. :) Ani umowa, ani regulamin (stanowiący integralną część umowy,
    jak głosi umowa) nie nakłada na mnie obowiązku zwracania karty (plastyku) bankowi. :)
    I regulamin, i umowa daje mi taką możliwość (przy okazji dodaje, że zwrócenie karty
    skutkuje wypowiedzeniem umowy -- zwrot dodatkowej karty wypowiada umowę o kartę
    dodatkową, zaś zwrot głównej karty wypowiada umowę o kartę w ogóle.

    Na dodatek mam pokwitowanie wypowiedzenia umowy. :)
    Aby było jasne -- umowa może być wypowiedziana w każdej
    chwili i nie obowiązuje tutaj okres wypowiedzenia, bo
    nie jest to karta główna.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'