  • Data: 2008-12-25 20:51:18
    Temat: Re: WLAN i bezpieczeństwo
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 25 Dec 2008 20:13:40 +0000 (UTC), Olgierd
    <n...@r...org> wrote:

    >Przeczytaj cały kodeks karny. To jest akt prawny, nie podręcznik do
    >informatyki.

    Zatem jak kodeks karny definiuje nieupoważniony dostęp?

    A skoro już przy tym jesteśmy, to jak w ogóle definiuje dostęp?

    Jak kodeks karny definiuje system informatyczny?

    Czy w świetle zapisów kodeksu karnego "uzyskaniem dostępu" jest samo
    wykrycie sieci WLAN, czy dopiero zalogowanie się?

    I bądź łaskaw na powyższe pytania odpowiedzieć cytatami z kk.

    Mam świadomość, że kodeks karny nie jest podręcznikiem informatyki.
    I dlatego właśnie musi posiłkować się informatyką tam, gdzie sama
    treść kodeksu nie wystarcza. Tak samo jak przy sprawach o
    zniesławienie trzeba odwoływać się do semantyki języka polskiego,
    której bynajmniej nie definiuje kodeks karny.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com