  • Data: 2006-03-16 22:28:45
    Temat: Re: WPO Wroclaw - w sumie po czesci NTG...
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Teoretycznie powinno iść na 76 1750
    >
    > Przelew poszedł na 76 1730
    >
    > Czy jest możliwe, aby suma się zgodziła?

    Nie, wtedy by wyniosła 17,
    przelew powinien być odrzucony.
    Jedyne co mi przychodzi do głowy, to że ta agencja
    ma jakiś własny, badziewiasty (nie sprawdzający LK) system przyjmowania wpłat,
    z potwierdzeniem dla klienta, ale bez bezpośredniej realizacji przelewów.
    Wtedy mogli przyjąć wpłatę (do własnej kasy), ale póżniej takiego przelewu
    nie zrealizują, żaden (chyba) bank nie przyjmie zlecenia przelewu
    przy niezgodnej LK, czy niekompletnym numerze konta,
    więc albo wiedzieli jak poprawić błąd, albo kasa została u nich.