    From: WITO <w...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Warning dla byków;-)
    Date: Thu, 30 Jul 2009 22:32:17 -0700 (PDT)

    > czym ona tak naprawdę jest". A jeżeli chcesz, żebym Ci powiedział
    > kiedy kupić i sprzedać , to przede wszystkim napisz, o co Ci chodzi.
    > Tzn:

    Dzięki :-) Nie potrzebuję chyba Twojej rady - na giełdzie chcę zarobić
    więcej niż na lokacie w banku. Dużo więcej. Czy to ważne na jakim
    instrumencie? Nie rozumiem pogardy dla tych co obracają 1, 2
    kontraktami. Może dzięki temu jeszcze mają czym obracać, a nie
    wylewają swoje frustracje w usenecie. Jeśli uważasz ruch na WIG-u, o
    którym wspomniałem wcześniej za nieistotny, to napisz proszę (jeśli
    chcesz) jaki ruch, w obojętnie jakim kierunku, jest dla Ciebie godny
    pochylenia się.

    A do J.Olszewskiego - pardon, ale mierzysz ludzi własną miarą - to Ty
    tu krytykujesz innych personalnie - za to kim są, a nie za to co
    piszą. To że cytowany kolega jest na giełdzie 185 lat i sugeruje, że 2
    razy zbankrutował, jest dla mnie tyle warte, co zeszłoroczny śnieg.
    Jak zbankrutował, to znaczy, że metoda była do d... albo zły MM. Albo
    jedno i drugie. Sorry, ale na giełdzie nie cenię kombatantów, tylko
    traderów, którzy znają się na robocie. A nie piszą, że 250% ruch up to
    tylko korekta w bessie... Życzę wszystkim traderom takich ruchów
    obojętnie w jakim kierunku (chociaż lepiej się czuję, gdy szybko
    rośnie niż szybko spada). Ty oprócz plucia jadem starasz się
    przynajmniej robić coś pożytecznego (Sakiewka).

    pzdr
    WITO