  • Data: 2009-07-30 22:20:40
    Temat: Re: Warning dla byków;-)
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    macieks pisze:

    > Punkt powrotu wybrałeś kolego perfekcyjnie.
    > Najważniejsza i najbardziej symboliczna wartość SP500 od pół roku.
    > Baaaardzo duże prawdopodobieństwo odbicia w dół.
    > Nie wiem czy nie poszedłeś na łatwizne.
    >
    > Ale wiem, że w przyszłości jako 'tupeciarz' będziesz podawał prognozy
    > wcześniej :)
    > Mam nadzieję, że nie odbierasz tego co piszę jako krytykę. Chętnie
    > będę czytał co napiszesz.
    >
    > pzdr

    Nie doceniasz MM. To nie jest ktoś, kto jest niedźwiedziem na podstawie
    wykresu z jednego dnia. MM to niedźwiedź zawodowy, permanentny i
    niezachwiany. Bywały okresy kilkuletniego wzrostu, zwanego przez
    niektórych idioten-OFE-hossą i mimo to trwałego pesymizmu MM.

    Jak rozumiem jego przesłanie , to nie chodzi mu o to , że w danym dniu
    rynek jest przegrzany, a o to, że według niego te wszystkie spółki nie
    są warte swoich cen w obliczu realiów ekonomicznych.

    Tak, czy inaczej bardzo dobrze że Marek M powrócił, bo zwiastuje to dwie
    rzeczy.

    1. Trwałość obecnych wzrostów na giełdzie :)
    2. Skokowy wzrost kultury polemiki na grupie.

    Sam swego czasu , podczas jego nieobecności, pozwoliłem sobie
    przypomnieć na grupie jego klasyczny tekst o "wysychających łąkach, na
    których pasą się giełdowe byki" jako przykład interesującej polemiki w
    jaskrawym kontraście z nic nie wnoszącymi monosylabami jakie pojawiały
    się tu niedawno. Zrobiłem to pomimo, że byłem w głębokiej opozycji do
    merytorycznej treści tam zawartych w czasie, gdy było to publikowane
    przez Autora.

    PS.
    XXL napisał wczoraj (czy przedwczoraj) bym nie pisał "głupot", a
    powiedział czy wig20 wzrośnie czy spadnie.

    Przypominam zatem wszystkim, że od 20 maja 2009 na mojej roboczej
    witrynie http://www.juraura.neostrada.pl/ (17 i 18 obrazek w dół) wisi
    pod tekstem "Kto posprząta?" moja ocena rynku. Nic się od tego czasu nie
    zmieniło, więc i ja nic nie zmieniam.

    W odróżnieniu od MM uważam, że spółki na GPW są ciągle jeszcze tanie.