  • Data: 2002-01-16 09:18:41
    Temat: Re: Weiss wlasnie o kartach
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian Malarz <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Jeżeli sprzedawca ma wątpliwości MUSI skontaktować się
    > ze swoim centrum autoryzacji i zastosować się do jego
    > poleceń (zatrzymanie karty, oddanie karty).

    Hm.. to albo się coś zmienilo, albo ja nie umiem czytać...

    > A na pewno już odmowa okazania dokumentu tożsamości NIE UPOWAŻNIA
    > sprzedawcy do jakiegokolwiek zatrzymania karty (chyba, że takie
    > polecenie wyda sprzedawcy centrum autoryzacji).

    To jednak nie umiem czytac ;)

    > Niezgadza się z powodu nieprawidłowości jakie ująłeś w pkt 2.

    O.K. Co jednak będzie, jezeli sprzedawca zadzwoni do CA, powie, że
    podpis jest niezgodny, a klient odmawia potwierdzenia swojej tożsamości?

    I jeszcze jedno - co jeżeli z jakichkolwiek powodów sprzedawca nie może
    się skontaktować z CA (awaria n.p.)?

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313