  • Data: 2006-11-08 14:18:18
    Temat: Re: Weksel bankowy
    Od: RobertS <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam pytanie: czy bank może tego ode mnie wymagać? Albo weksel albo
    > zaświadczenie, czy nie jest to w gestii banku aby zdobyć weksel?
    > Pytałam również znajomej, która pracuje w innym dużym banku - też mają
    > problem z wekslami.
    > Czy wiecie może gdzie go można na 100% kupić? Piszę z Warszawy
    >
    > Pozdrawiam

    weksel moze byc traktowany przez bank jako dodatkowe zabezpieczenie...
    oczywiscie mozna nabyc gotowe formularze weksli, ale rownie dobrze
    mozesz wyrwac kartke z zeszytu i wypisac weksel, zapoznaj sie
    z prawem wekslowym z 1936 roku - tam masz wszystko napisane jak weksel
    powinien wygladac, jakie sa jego cechy i jakie elementu MUSI zawierac,
    aby to co przygotujesz bylo wekslem

    --
    pozdrawiam
    RobertS