  • Data: 2010-11-16 11:14:18
    Temat: Re: Wiek emerytalny
    Od: "skippy" <m...@t...moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "NKAB -" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ibto76$12s$1@inews.gazeta.pl...
    > Jakoś ludzie nie mogą zrozumieć, że aktualny system to "Pan i niewolnik".
    >
    > Robią was konia a wy tego nie czujecie.
    >
    > Głąby! Przecież to oni drukują kasę i mogą naprawdę wszystko.
    > To oni mogą mieć pały i pistolety, wam nie wolno bo sami wiecie.
    >
    > Stuknijcie się w te swoje pały i przestańcie koncentrować się na
    > definicjach.
    > Starajcie się zorientować jak to naprawdę działa i róbcie wszystko na
    > swoją
    > korzyść.
    >
    > A jeśli chodzi o ubezpieczenia to lepiej niech każdy sam się ubezpiecza.
> [...]

    System jest chory i niewolniczy, dokąd nie ma wolności wyboru.
    Zarówno w zakresie ubezpieczenia jak i inwestowania (OFE).

    Tylko o to mi chodzi.
    Nie widzę żadnych argumentów przemawiających za tym, że państwo MUSI się
    opiekować dla mojego dobra moimi pieniędzmi, bo wie lepiej.
    Ja wiem lepiej, a jak nie to moja broszka i niczyja inna.

    Nie piszę tu o podatkach stricte (to next temat), nie jestem anarchistą i
    jak najbardziej chcę płacić na wosko, policję i parę innych instytucji.
    Reszte rozgonić w cholere, państwo to nie warywniak i nie musi prowadzić
    działalności gospodarczej upychając kolanami w spółkach i ministerstwach
    wszelkich pociotków i funfli.

    Chcę mieć wolność wyboru.

    A kazdy kto chce wrzucać kase do OFE czy płacić inne chore składki z
    zakłamanymi nazwami - niech płaci; jego kasa, jego życie i jego problem
    który mnie nie interesuje.