  • Data: 2010-11-16 17:53:18
    Temat: Re: Wiek emerytalny
    Od: Mroziu <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-11-16 13:31, totus wrote:

    > To nie chodzi o werbalne deklaracje tylko o faktyczną aktywność wyborczą.
    > Jeżeli ktoś głosuje na PiS lub SLD czy ZSL to poza nadbudową medialno
    > polityczną wiadomo, że chce żeby emerytury były państwowe. Są tu tacy którzy
    > za PiS daliby się obedrzeć ze skóry. Ich stanowisko stoi na emocjach po
    > katastrofie. To znaczy jednak, że tym samym mówią, ze nie liczą się ich
    > pieniądze na emeryturze ważne żeby teraz było godnie. Ludzie w swoich
    > zachowaniach wyborczych często zapominają o swoim interesie lub nie potrafią
> [...]

    Ale co za różnica na kogo zagłosujesz? Przecież politycy i tak nie
    spełniają żadnych obietnic wyborczych. Bo może ktoś wymieni co aktualny
    rząd zrealizował ze swoich obietnic. Oprócz delikatnego ograniczenia
    wcześniejszych emerytur (przehandlowanych zresztą za kartę nauczyciela),
    nie zrobił kompletnie nic z tego co obiecywał (wiem, wiem - kryzys).

    Po wypróbowaniu wszystkich większych partii obywatelowi pozostaje tylko
    wyprowadzić się do jakiegoś normalnego kraju. Smutne, ale prawdziwe.

    Mroziu