  • Data: 2010-11-16 11:40:44
    Temat: Re: Wiek emerytalny
    Od: totus <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    skippy wrote:

    > Użytkownik "NKAB -" <n...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > System jest chory i niewolniczy, dokąd nie ma wolności wyboru.
    > Zarówno w zakresie ubezpieczenia jak i inwestowania (OFE).
    >
    > Tylko o to mi chodzi.
    > Nie widzę żadnych argumentów przemawiających za tym, że państwo MUSI się
    > opiekować dla mojego dobra moimi pieniędzmi, bo wie lepiej.
    > Ja wiem lepiej, a jak nie to moja broszka i niczyja inna.
    >
    > Nie piszę tu o podatkach stricte (to next temat), nie jestem anarchistą i
    > jak najbardziej chcę płacić na wosko, policję i parę innych instytucji.
> [...]

    W pełni się z Tobą zgadzam. Ale jak mówię o tym w gronie rodziny i znajomych
    to uważają mnie za głupka i wywrotowca. A jak jest w Twoim przypadku? Ci
    którzy uważają otwarcie i to propagują, że powinno być jeszcze więcej
    państwa w naszym życiu czyli SLD, PiS i ZSL zbierają teraz 11%+25%+7%= 43% w
    PO też jest jakaś część, która myśli podobnie. Społeczeństwo jest
    socjalistyczne, leniwe i głupie. Tu na tej grupie nie ma większości za tym
    by emeryturą przestało się zajmować państwo. Wśród ludzi, którzy się
    interesują gospodarką, są zaradni i mają ponadprzeciętną skłonność do
    ryzyka.