  • Data: 2012-12-11 09:08:52
    Temat: Re: Wiewiórki jedzą z RORu
    Od: Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-11 08:20, lolekanabolek pisze:

    > przy okazji się podpytam
    > do wiewiórek wlewacie i wylewacie tego samego dnia
    > czy czekacie, aż wiewiórki się nakarmią do drugiego dnia??

    Tego samego dnia. Wylewam zwykle do Optimy (przyzwoity % jak na
    elastyczny depozyt), a nie chce mi się czasem tkwić przy budziku od
    11:45, żeby zdążyć tego samego dnia. Do Optimy można chyba nawet do
    16:00 tego samego dnia.
    Wylew z Optimy mam ustawiony do Mille, jeszcze z czasów HH i aukcji.
    Teraz też ma sens, bo Mille dość wcześnie pokazuje 1-szy Elix.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda