eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWłaśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą kartę :-) nieistniejącego klienta › Re: Właśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą kartę :-) nieistniejącego klienta
    Subject: Re: Właśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą
    kartę :-) nieistniejącego klienta
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sat, 7 Nov 2015 02:45:05 +0100

    W dniu 07-11-15 o 02:11, witek pisze:

    > Wrzuć kawałek wyciągu z karty kredytowej z tym obciążeniem.
    > Masz wyraźnie napisane kto cię obciążył.

    Witek! Przy innych tak. To mam w jednej kolumnie "transakcja
    zagraniczna" a w drugiej, to co Ci skopiowałem.

    > Serwis stwierdził czy raczej nie potrafiłeś wyciągnąć żadnych informacji
    > z serwisu, bo to nie to samo.

    Otrzymałem komunikat, że nie da się do niego zalogować wg tych danych. I
    koniec. Nic więcej nie kombinowałem.

    > To go podeślij.
    \
    Na jaki adres?

    > Zajęło im to 5 minut. Przez pozostały czas nie robili nic lub robili coś
    > innego.

    Może.

    > A tu już ci nie pomogę. Jak się coś podpisuje to trzeba uważać.
    > Nieważne zresztą gdzie kupiłeś tylko komu płacisz.

    Nic nie podpisywałem :-)

    > Nie sądzę, że był trefny.y.

    Jestem pewien. Sam program chwalony w uznanych portalach. A ten, którego
    zassałem ewidentnie był koniem trojańskim i wysyłał gdzieś dane.
    Wówczas, to nawet miałem adres IP, na który pchał pakiety.

    > Usunąłem.
    >>>
    > Wyciąg z karty !!!

    Adres!!

    > Ale co cię interesuje co oni sobie obciążają. Ciebie to nie dotyczy.

    Gdyby dziewczyna z banku mi nie powiedziała, że później będą mnie
    obciążać (obciążyli tego od laski.pl), to dokładnie bym tak samo, jak Ty
    powiedział. Niech sobie przetwarzają - skoro lubią.

    > Nie rozumiem o co ci chodzi z tym kodem bezpieczeństwa.

    Na rewersie karty masz trzy cyferki, które musisz podać przy transakcji
    w necie.

    > tak, może. Imie, nazwisko, nr karty data ważności.
    >
    > Takie są przepisy visy czy mastercard.

    Ale data ważności się zmieni, a podobno się dalej rozliczy.

    > Od zarania dziejów czyli kart kredytowych.

    O! nie. Albo kod bezpieczeństwa, albo fizyczna obecność karty i PIN.
    Znacznie po zaraniu dziejów wprowadzili te bezpinowe na drobne kwoty :-)

    > Co nie oznacza, że ty musisz za to zapłacić.

    Ale ja chcę rozwiązać problem, a nie kopać się z nimi kilka lat po
    sądach. Szkoda życia.

    > A może jednak pytanie było inne?

    Może to nie były kobiety z banku? A może w ogóle tego banku nie ma?
    Jeszcze jakieś założenia?

    > Po pierwsze ustalony, po drugie wyraziłeś zgodę.
    > Nie zwalaj winy na bank za swoje ubytki pamięci.

    Nie zwalam. Dlatego nie pluję się o te rozliczone.

    > Jak do tej pory wszystko jest OK.
    >
    > a) Odwołać cykliczne obciążanie karty

    Gdzie? W banku się nie da. Bank mnie odsyła do serwisu, który
    twierdzi,że nie ma moich danych.

    > b) zastrzec kartę

    Taki był mój zamiar, ale wobec stwierdzenia, że to nic nie da
    wstrzymałem się na kilka dni.

    > c) opowiesci banki z banku o niedasie olać.

    Też bym tak chciał.

    > aaa, gazeta gdzies konta poprzenosila.
    > moze byc tu w...@o...pl
    > I kawalek wyciagu z karty z ostatnią transakcją.

    Poszło

    > Wiem, że w innych bankach nie jest lepiej. Nie pójdę do
    >
    > to nie jest fraud o ile było tak jak piszesz.

    W styczniu będzie. Będzie, bo nie da się odwołać. Co do poprzednich, to
    po prostu nie będę się zapierał, że gdzieś czegoś nie kliknąłem, bo nie
    mam jak dowieść.

    > bez sensu.
    Zobaczymy.