eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWłaśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą kartę :-) nieistniejącego klientaRe: Właśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą kartę :-) nieistniejącego klienta
  • Data: 2015-11-08 11:07:46
    Temat: Re: Właśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą kartę :-) nieistniejącego klienta
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message
    news:n1je5m$vqg$2@dont-email.me...
    > Oni faktycznie sa tylko posrednikami w obciazeniu karty, ale bez problemu ci
    > pomoga odnalezc co i u kogo kupowales.
    > Opowiesci ze strony banku to jakies bzdury. Albo ty nie do konca wytlumaczyles
    > o co chodzi, albo trafiles na wyjatkowych przyglupow albo przekoloryzowujesz
    > Owszem bank fizycznie nie zamyka karty po jej zastrzezeniu bo rozlicza
    > transakcje, ktore moge przyjsc z opoznieniem. Ale tylko te ktore byly
    > autoryzowane lub zainicjowane przed zamknieciem karty.
    > Wypowiedzenie umowy o karte, zastrzezenie karty jak najbardziej zatrzyma
> [...]

    w aib w Irlandii powiedzieli mi pare lat temu to samo co Robertowi - jak
    dlugo firma rozliczajaca bedzie chciala mi obciazyc karte tak dlugo bedzie
    to mozliwe nawet przy zmianie mumeru karty - przy probie obciazenia dostana
    z banku informacje ze karta o danym numerze jest nieaktywna i zapytanie
    czy zycza sobie obciazyc nowa karte

    tak ze bylbym ostrozniejszy z tak kategorycznymi osadami

    --
    http://db.org.pl/