  • Data: 2009-10-25 12:49:55
    Temat: Re: Wreszcie jakiś konkretny artykuł o stoczniach....
    Od: "skippy" <...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

    Jak jutro nie bede miał na VAT i później na ZUS, to dokładnie wszyscy będa
    mieli w dupie fakt że mi komornik wejdzie na hipoteke.
    Dlaczego państwo wg Ciebie ma ratować tylko niektóre miejsca pracy, a nie
    wszystkie?
    Uprzedzam ew. odpowiedź, że ja jestem jeden a ich dużo.
    Nie, zlikwidowanych działalności gospodarczych jest o wiele więcej niż tych
    robotników z Cegielskiego i stoczni:
    http://plfoto.com/1980360/zdjecie.html