  • Data: 2009-02-11 09:49:58
    Temat: Re: Wypłaty z bankomatów & zysk VISA/MC
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11 Lut, 02:54, k...@o...pl wrote:
    > Więc dlaczego ich nie wprowadzą do wszystkich kart mikroprocesorowych,
    > przy transakcjach do kwoty X , gdzie X wartość najniższa z
    > -ustalonej przez VISE
    > -ustalonej przez bank
    > -ustalonej przez użytkownika
    >
    > byłoby zbyt piekne?

    Zapewne z tego samego powodu, dla ktorego:
    - iTunes Poland informuje mnie ze: "nie akceptujemy kart kredytowych
    wydanych przez banki mające siedzibę poza terytorium Polski",
    - BBC na youtube pisze mi: "This video is not available in your
    country",
    - moge sobie tylko pomarzyc o obejrzeniu czegokolwiek ze strony tvp.pl

    :)

    Inny kraj, inny rynek, inne uslugi.