  • Data: 2014-04-10 09:38:55
    Temat: Re: Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Imka" napisał w wiadomości grup
    net...

    > Ja z Visą Polbanku pożegnałam się w zeszłym roku - wzięłam w zamian
    > Impresję Millenium. Cashback 5% w wybranych sklepach, opłata roczna
    > obligatoryjna 75 zł, zwróciła mi się po dwóch miesiącach, teraz już będę
    > tylko do przodu.

    Tez korzystam z tej karty chyba od 2 lat, ale zadnej oplaty nie pobrali,
    tzn. pobrali, ale za karte dodatkowa, bo przegapilem okres na jej
    zamkniecie. Oprocz cashbacku ta karta ma jeszcze mozliwosc rozlozenia zakupu
    na raty bez odsetek tylko przy prowizji 1%. Niestety tylko 2 razy w ciagu
    roku i maks 3 tys.

    MK