  • Data: 2014-04-10 13:04:17
    Temat: Re: Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie
    Od: Krzysiek <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 9 kwietnia 2014 21:28:58 UTC+2 użytkownik c...@g...com napisał:

    > Mnie Pani rowniez zaproponowala tylko zwolnienie z oplaty rocznej, jako ze jestem
    ich klientem od 2009 roku.. Szkoda, ze nie zauwazyla, ze nigdy tej oplaty nie
    uiszczalem bo wyrabialem limity, zreszta i tak mnie z niej juz zwolnili na skutek
    reklamacji gdy karta mi 2 miesiace wcale nie dzialala..

    Czy komus udalo sie uzyskac wylaczenie tego bzdurnego (zwlaszcza dla kogos kto splaca
    na biezaco) ubezpieczenia?
    To niby nie jest duzo ale nie po to place karta by placic wiecej (nawet jesli to
    wiecej to 0,18%). Wiec to ubezpieczenie jest dla mnie glownym argumentem za
    likwidacja karty - nawet oplate roczna bym lykna gdybym musial ja zaplacic.

    Acha i te 5zl czy ile za brak 4 transakcji w miesiacu nawet jesli miesiac wczesniej
    bylo 55 transakcji tez mnie wkurza.