  • Data: 2014-04-10 00:20:37
    Temat: Re: Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 09 Apr 2014 23:26:15 +0200, darnok napisał(a):

    > Hmm odpowiedz nie jest jednoznaczna.
    > Mam jeszcze Citi karte miejska, dozywotnio bez oplat
    > miesiecznych/rocznych z 1% cashbackiem na bilety i to bedzie raczej
    > karta glowna. Ale bede szukal jakiejs karty zapasowej z lepszymi
    > transakcjami zagranicznymi i z drugiego systemu platniczego.

    Ja z Visą Polbanku pożegnałam się w zeszłym roku - wzięłam w zamian
    Impresję Millenium. Cashback 5% w wybranych sklepach, opłata roczna
    obligatoryjna 75 zł, zwróciła mi się po dwóch miesiącach, teraz już będę
    tylko do przodu.

    TŻ ma jeszcze Mastercarda Polbanku - albo zamknie, albo nie zgodzi się
    na zmianę warunków umowy i niech oni zamkną, w kazdym razie decyzja już
    zapadła, karta do piachu.

    Skoro "zarządzanie" tą kartą sprawia im tyle kłopotu, że postanowili
    obciążyć użytkownika kosztami, to zdecydował się zaoszczędzić im tej
    fatygi. TŻ bardzo nie lubi przysparzać komuś dodatkowej pracy, nawet
    jeśli ta praca jest wyceniona "tylko" na 4,50 miesięcznie ;)

    Też szukamy czegoś na zastępstwo (Citki zostają jako główne, ale z kolei
    przeliczniki maja gorsze nawet od Millenium).

    --
    Imka