  • Data: 2014-04-11 22:36:50
    Temat: Re: Wysłałem Polbankowi wypowiedzenie
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 11 Apr 2014 14:29:41 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > A jakich sklepach?
    > Żeby nie było tak, że z kartą masz 5% rabatu, ale za gotówkę to dostaniesz 15%
    > :)

    Nieno, takie coś chyba(?) zauważyłabym :)
    https://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualn
    i/karty-platnicze/karty-kredytowe/millennium-visa-im
    presja/

    BTW - w Piotrze i Pawle dają zwrot 10 zł od każdych wydanych onlajnowo
    pięciuset (na szczęscie liczone od sumy zakupów, a nie od zakupu
    jednorazowego). Jeśli na dodatek zapłacę Impresją, to mam w praktyce
    6,9% zwrotu - czy mam się bać na koniec roku pita ze sklepu i z banku?
    ;)

    --
    Imka